woensdag 25 april 2012

let's pons!

Bedankt voor al jullie leuke, spontane en lieve reacties op mijn vorige kaartje(s). Volgens mij ben ik sinds het beginnen van mijn blog al minstens 10 cm gegroeid van al die complimenten...

Dit kaartje heb ik al even geleden gemaakt, maar nog niet eerder gepost. Ik ben tijdens een avondje freubelen bij Ellie aan het ponsen geslagen en heb een schilderijtje vol met sterren bij elkaar geponst. Sentimentje erbij, en klaar... Het meeste werk was nog om alles een beetje netjes op een rijtje en onder elkaar te plakken. En vóór het lijmen niet te hard blazen, anders waait alles weg... Groetjes Joyce

6 opmerkingen:

  1. Hij is leuk geworden!!
    In het eggie zijn de kleuren wel veel helderder. Nu lijkt het een beetje een doffe kaart door de foto...
    En heel mooi recht geplakt hoor, complimenten! (en weer een cm erbij...)
    Misschien dat we met mondkapjes moeten gaan werken, dan kunnen we meer zuchten en blazen tijdens dit werk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer zo'n grappig exemplaar. Ik wil altijd even snel bloggen, maar bij jou moet ik altijd even de stukjes lezen. Kan soms zo in een deuk liggen met wat jij schrijft. Nu weer die 10cm. prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij zit alles keurig netjes recht onder elkaar! Leuke kaart, leuk idee.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een originele creatie! Mooi!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo zie je dat je voor een mooie kaart niet altijd veel toeters en bellen nodig hebt. Ik vind hem prachtig!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart is het geworden.
    Secuur werken is één van jouw kwaliteiten.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!