zaterdag 2 november 2013

2 voor 1

Ik ben dol op van die WC-poppetjes, je weet wel, het mannetje en het vrouwtje. Nu zag ik laatst een hele leuke stempelset waar deze op zaten. Wel aan elkaar vastgeplakt, maar met een beetje creativiteit lukte het om ze los van elkaar te stempelen (post-it op de één, inkt op de ander, post-it eraf en hupsakee, stempelen maar!)


Met dit mannetje en vrouwtje maakt ik onderstaande verjaardagskaart, voor vrienden die hun verjaardagen altijd samen vieren. Ze verdienden toch ieder een kaartje vond ik, maar wel voor één feestje. Dus konden ze van hun twee helften weer samen één kaartje maken. 



Nu kregen het mannetje en vrouwtje een feestmuts, nu nog bedenken hoe ik ze nog meer kan aankleden...

groetjes Joyce

12 opmerkingen:

  1. Wat is dit nou weer voor een geweldig leuk idee?! Fantastisch, zo de kaarten als puzzelstukjes. Haha, en die hoedjes... geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, twee kaartjes die in elkaar passen! Mooi uitgewerkt ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze staan hier te pronken hoor! En al zoveel positieve reacties op gehad. Geweldig idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze staan hier te pronken hoor! En al zoveel positieve reacties op gehad. Geweldig idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze staan hier te pronken hoor! En al zoveel positieve reacties op gehad. Geweldig idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave stempelset! En wat leuk dat je er een puzzelstukjes-kaart van hebt gemaakt. Origineel idee.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh at heb je dit origineel bedacht, Joyce. Ik vind het enig. Ook leuk voor tweelingen om ze toch allebei een kaart te sturen.....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Over creatief gesproken... Dit is pas creatief opgelost zeg. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk en origineel kaartje is dit, gaaf het puzzelstukjes idee!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk gedaan Joyce! Krijgen de poppetjes ook een kerstmuts? :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!