vrijdag 22 november 2013

liftchallenge #54

Een kaartje in opdracht deze keer, en om het creatieve proces even een vliegensvlugge start te geven, begon ik op de site van de liftchallenge. Daar vond ik een zéér "liftable" kaartje. 


Met deze kaart als leidraad was mijn eigen kaartje zó klaar! De kleur is op de foto wel erg neon. In het echie is het gewoon hard-roze... Knalt ook, maar toch net even wat minder.  Ik zie dat ik de plakpareltjes vergeten ben, die ga ik misschien nog maar even toevoegen want dat staat wel leuk op het origineel!


Omdat het zo snel ging, heb ik ook de binnenkant nog even "aangekleed" met een restje. Staat net even wat leuker vond ik.

Een fijn weekend gewenst!
groetjes Joyce

10 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Jammer hè dat die kleuren soms helemaal niet overkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan hoor, een persoonlijke touch eraan gegeven. De kleuren komen inderdaad niet zo over zoals je beschrijft, maar wat wil je met dit weer!!. Voor de foto's moet het altijd zomer blijven. Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Joyce, ook hier al zo'n leuk variatie op de liftkaart.
    Mooi papier en toch ook een stoere uitstraling!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, deze is inderdaad zeer liftable! Jouw versie is echt heel leuk geworden. Mooi van kleur en de letters zijn ook erg gaaf. En een aangeklede binnenkant geeft een kaart altijd net weer iets extra's.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk kaartje! Ik vind de roze accenten heel mooi passen, roze maar ook een tikkeltje stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ~Ik geloof dat ik al een tijdje niet op je blog geweest ben. Wat heb je een leuk liftkaartje gemaakt, heel originele uitwerking! BEdankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke eigen vrolijke stoere uitwerking. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is super, Joyce! Leuk dat het wat stoerder is en je hebt er echt een eigen draai aan gegeven. mooie binnenkant, helemaal af. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi, en leuk zoals het toch helemaal jouw kaart is!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik dacht even dat ik heeel veel gemist zou hebben, maar het is bijna een maand terug dat je hebt gepost. Dan klopt het wel!
    Hopelijk gaat alles goed, en wie weet tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!