woensdag 5 maart 2014

clean and simple?



Als je bovenstaande kaart zo ziet, is er behoorlijk veel witruimte, een van de belangrijke eigenschappen van clean and simple. Toch was het niet zo heel "simple" om dit kaartje te maken, het draaien door de cuttlebug en het stapelen van alle gekleurde teksten was een heel gepriegel. Vooral die puntjes op de i (letterlijk...) op elkaar plakken was een heel gedoe. Maar het resultaat mag er wezen. "Clean" was mijn werkplek in elk geval ook niet meer naderhand, maar toch is het volgens mij wel een CAS-kaartje geworden...


Geëindigd met een laagje glossy accents voor extra glans. Dit idee komt trouwens geheel niet van mezelf, maar heb ik gejat gelift van Jennifer McGuire 

De slingers weer opgeruimd, de carnavalskleding in de wasmachine, en buiten trekt de mist weg. Op naar Pasen en dus naar de lente, heerlijk dat zonnetje waar we al af en toe van mogen genieten!

Groetjes Joyce

9 opmerkingen:

  1. Mooi! Dat glanzende laagje maakt 'M helemaal af, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk issie hoor Joyce! Mocht je ooit interesse hebben in Stampin' Up producten, dan mag je bij mij aankloppen!! Sinds gisteren officieel Stampin' Up demonstratrice...

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk CAS kaartje heb je gemaakt! en dat glossy accent maakt het extra feestelijk. Hopelijk heb je leuke carnavalsdagen gehad. Hier is het vandaag ook grote opruiming van alle kleding geweest, en alles is weer bijna gewassen en gesteken. Inderdaad op naar de lente! Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier houd ik van. Mooi CAS, fris en kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi vrolijk CAS-kaartje! Leuk hoe je die letters extra glimmend hebt gemaakt.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit wel ff super leuk gemaakt zeg.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Juisie,
    geweldig CAS kaartje. Ik ga gauw eens kijken van wie je hem gelift hebt...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Clean is het zeker maar simpel????? Wat een gepriegel al die lagen op elkaar maar het resultaat is er naar...Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!